26-02-2021

 

Aquesta sessió després de molt de temps, va ser la primera presèncial.

Vam començar la classe cometant els tres videos que havíem de veure en el qual hi havia molta diferència entre ells a l'hora de la projecció i l'interacció amb el públic.

Seguidemaent ens vam estirar al terra i vam prendre consciència del nostre cos i dels punts de contacte i a continuació vam dir el so de la lletra "m" per escalfar. Vam continuar esclafant el nostre cos picant-nos amb les manes per tot el cos i corrent en el lloc. 

En segon lloc vam dir una frase que l'haviem de dir de tres formes diferents. La meva frase va ser "els dilluns a la tarda faig ball" i la vaig dir contenta, amb interrogació i fent servir les pauses. Crec que em va sortir força bé ja que es notava la diferència d'una frase a una altre. El to de veu era diferent.

A continuació vam fer la roda dels sons:

LA RODA DELS SONS:

L'objectiu és fer sons mantenint el màxim les ressonàncies. 

Fem servir el so de la lletre "n" i amb els braços fem un gest de roda acompanyant el camí de la nostre veu. Un cop ho tenim afegim les vocals "nan, nen, nin, non, nun." allargant el màxim possible el so de la "n" final.

Per finalitzar vam acabar fent el mateix amb el "bon dia", és a dir, vam haver de dir: "bon dia, bon dia i el nostre nom". Consistia que el segon bon dia estigués a la mateixa intensitat que el primer. Semblava fàcil però a mi el primer cop que ho vaig fer al dir el meu nom la intensitat queia. Al segon cop vaig pensar que no podia caure sinó que ho havía d'agafar a la mateixa nota que havia deixat la paraula anterior i, d'aquesta manera, em va sortir.

Comentaris