05-03-2021

Aquesta última sessió abans de l'examen vam fer un discurs improvitazat. Únicament el van realitzar dues companyes i constistia en explicar un llibre, un país o una recepte sense preparació prèvia, és a dir, de forma improvitzada.

A continuació, ens vam estirar a terra de panxa enlaire per sentir els punts de contacte i relaxar aquells que no hi tocaven. Seguidament vam realitzar el exercici de la roda dels sons i la de la projecció de la veu en diferents postures (cap a terra, quatre grapes, genolls i de peus).

Per continuar amb la projecció de la veu vam dir un embarussament i cadascú de nosaltres ho havia de dir pensant en un recurs que havíem treballat durant totes les sessions. Jo vaig fer la pantalla, ja que considero que el fet de pensar que ho tinc damunt del cap i que ho haig de llegir ja m'ajuda molt.

 Un altre dels exercicis que vam realitzar consistia en dir el nostre nom i congnom sense dir les consonants, únicament amb les vocals ja que després ho haviem de dir normal el nom sencer. El que s'havia de conseguir era dir-ho els dos cops amb la mateixa intensitat. 

Seguidament vam fer exercicis per a escalfar la veu. Aquests consistien en fer escales músicals amb el so "R" i altres paraules i sons. Un cop finalitzat vam tornar a fer l'escala dels sons i l'embarussament. Si que és cert que aquest cop vaig notar la boca molt més relaxada i gràcies això em permetia projectar molt més i amb més facilitat ja que la veu sortia més neta i directa.

Per finalitzar vam acabar la sessió dient una frase amb diferents actituds. Jo la vaig fer alegre i vaig intentar jugar amb les pauses. El primer cop no em va sortir del tot però al segon intent vaig visualitzar on havia de posar la pausa per a que quedés bé i d'aquesta manera si que em va sortir.

D'aquesta sessió em porto un aprenentatge bastant important per a la meva veu, ja que ara se que per a poder projectar amb més facilitat i menys esforç necessito escalfar la veu prèviament.

Comentaris